Analytics in een Digitale Organisatie (Digital Analytics)

Analytics in een Digitale Organisatie (Digital Analytics)

Ontdek de waarde van big data voor jouw organisatie. Je leert werken met tools om de gigantische hoeveelheid data te beheren en analyseren. Na de training ken je vele strategieën om strategische (bedrijfs)keuzes te maken. 

Read more

Leerdoelen

Na de Engelstalige opleiding ben je een betere adviseur op het analytics in een digitale organisatie. 

  • Herken de huidige trends en ontwikkelingen in big data. 
  • Spreek met vol vertrouwen over big data en begrijp het gebruik van datamanagement.
  • Waardevolle kansen en uitdagingen op het gebied van data binnen je organisatie  kun je herkennen en ermee experimenteren. 
  • Beoordeel methodes van data-analyse en manage data-analyse processen.
  • Los zakelijke problemen op met gebruik van big data en op basis van voorspellende en voorschrijvende modellen.
  • Verken nieuwe kansen door het ontwikkelen van klantgerichte inzichten door middel van design thinking.
  • Maak verbinding met en leef je in in je klanten en hun onvervulde behoeften en wensen door inzichten te genereren.  
  • Formuleer een datagedreven strategie en implementeer in jouw organisatie. 

 
Wil jij big data beter inzetten om goed onderbouwde managementkeuzes te maken? In drie dagen leer je alles wat je als manager nodig hebt om jouw doel te bereiken.

Wil je meer info over het programma Analytics in een Digitale Organisatie? 

Het driedaagse programma Digital Analytics is ook een onderdeel van het Diploma Programme in Digital Transformation van RSM.