• Date

    Monday, 1 September 2014

  • Time

    00:00 (GMT +02:00)

Ben jij die ambitieuze student die graag zijn of haar up-to-date kennis in de praktijk brengt? Met het Scholarship Programma van eDarling willen we studenten nader kennis laten maken met de snelgroeiende online marketingwereld. Het programma richt zich op de herkenning van kwaliteiten die nodig zijn om een succesvolle brandingcampagne op te zetten in een competitieve markt. Met als doel studenten te motiveren en tegelijkertijd te ondersteunen bij het maken van de stap naar de arbeidsmarkt.

Programmadetails

De opdracht betreft een vernieuwende brandingstrategie in essayvorm van ± 2500 woorden voor datingsite eDarling. Een bedrag van € 1000 zal worden uitgekeerd aan de kandidaat met het meest relevante en operationeel uitvoerbare plan.

De opdracht luidt:

  1. Wat is de huidige positie van eDarling op de Nederlandse markt?
  2. Bedenk een vernieuwende brandingstrategie voor eDarling om de positionering in zes maanden te optimaliseren, met de huidige marktpositie als uitgangspunt.

Richt je daarbij op een toenemend marktaandeel en de daaruit voorvloeiende omzetstijging voor eDarling.nl; calculeer ook de stijging van de Conversieratio van je plan.

Het uiteindelijke doel van de strategie is om eDarling als merk bij Nederlandse consumenten tussen de 30 en 45 jaar duidelijk te positioneren t.o.v. de concurrentie.

Aan de hand van creativiteit, overtuiging en operationele uitvoerbaarheid zal eDarling een winnaar kiezen. Deelnemers kunnen vanaf 1 maart 2014 hun opdracht insturen, de deadline loopt af om 23:59 op zondag 31 augustus 2014. De winnaar zal op vrijdag 12 september 2014 bekend worden gemaakt en schriftelijk worden geïnformeerd.

Wie komen er in aanmerking voor het Scholarship Programma?

Deelnemers zitten in het laatste jaar van hun studie gerelateerd aan Marketing, Informatica, Business Administration of Communicatie. Deelname wordt alleen goedgekeurd als de opdracht vanaf een e-mailaccount van een aangesloten1 hogeschool of universiteit wordt verzonden.

Regels en richtlijnen

Het ingezonden marketingconcept is door de deelnemer zelf geschreven en vrij van plagiaat. Alle concepten zullen worden gecontroleerd op elke vorm van reproductie.

Deelnemers moeten kunnen aantonen dat zij in het laatste jaar van hun studie zitten of beginnen aan het laatste jaar van hun studie, in het kalenderjaar van de deadline.

Daarnaast moet aangetoond worden dat de studie gerelateerd is aan Marketing, Informatica, Business Administration of Communicatie.

De opdracht wordt vanaf je e-mailaccount van de hogeschool of universiteit verstuurd gezamenlijk met:

  • Een kopie van je marketingconcept 2500 woorden (±10%).
  • Bewijs van ingeschreven status aan een Nederlandse hogeschool of universiteit.
  • Bewijs van inschrijving in het laatste studiejaar 2014-20151,2, aan een gerelateerde studierichting.

Meer informatie over het eDarling Scholarship Programma kunt u vinden op: https://www.edarling.nl/vacature/edarling-scholarship-programma .

Jouw marketingconcept kun je sturen naar: scholarship@edarling.nl 

1. Houd er rekening mee dat eDarling alleen ingestuurde opdrachten kan accepteren van studenten die zijn ingeschreven bij een universiteit die haar studenten toestaat om deel te nemen aan het eDarling Scholarship Programma.

2. Wanneer je nog in afwachting bent van je inschrijving voor het laatste studiejaar, kun je het bewijs van inschrijving van het huidige jaar meesturen.