• Tijdsduur

    3 dagen

  • Kosten

    € 3,600 (excl. 21% VAT)

  • Taal

    Engels

  • Format

    Op locatie

Je belangrijkste klanten zijn slimmer en wereldwijzer dan ooit. Ze willen een bekwame partner die in staat is met verschillende bedrijfseenheden, functies en achtergronden te werken. Je leert tijdens onze driedaagse Engelstalige cursus 'Strategisch accountbeheer' hoe je je klantrelaties met zelfvertrouwen binnen deze nieuwe context kunt beheren.

 

Student van strategisch accountbeheer

Leerdoelen

Door deel te nemen aan dit programma:

  • krijg je uitgebreid inzicht in de uitdagingen op het gebied van strategisch accountbeheer vanuit intern en extern oogpunt
  • word je gecoacht door vooraanstaande hoogleraren en leidinggevenden van grote multinationals
  • deel je recente kennis en ervaringen met vakgenoten en breid je je professionele netwerk uit
  • leer je de analytische, strategische en interpersoonlijke vaardigheden die zijn vereist voor het omgaan met belangrijke klanten in een moeilijk klimaat
  • leer je het beter herkennen en definiëren van klantproblemen en hoe je belangrijke berichten effectief kunt overbrengen binnen de organisaties van je klanten
  • ontwikkel je je eigen actieplan dat is afgestemd op je bedrijfssituatie.